reklama

Emáčke

Báseň pre roztomilú babu "Emáčku" s velkým E :D si skvelá mám ťa rád:D

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Keď ráno vstaneš,

rozjasníš všetky hviezdy,

ale to nik nevidí,

možno len tí čo sa na ne dívajú,

lenže keď zaspávaš,

tak hviezdy vďaka tebe,

vidí každí a každí ich,

obdivuje ale len večer,

bol by som rád pre teba,

ranná hviezda bo,

večerných máš veľa,

a ja viem že ťa sem,

tam sklamú a to ja nechcem,

láska moja.

Mišo Páleník

Mišo Páleník

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent Prírodovedeckej fakulty UK v Bratislave v odbore Kartografia aGeoinformatika. Zoznam autorových rubrík:  InformatikaPolitikaPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu